OKAZJA - Michelin CrossClimate 205/55 R16 94 V




DATA PRODUKCJI OPON przekazanA JEST W ZAKŁADCE POWYŻEJ "informacje technologicznE"Michelin zaprezentował pierwszą letnią oponę mającą równocześnie homologację zimową, co potwierdza umieszczone na boku opony logo 3PMSF (3-Peak Mountain with Snow Flake).

Oznacza to, iż ta opona może być stosowana zimą również w krajach gdzie opony zimowe są obowiązkowe.MICHELIN CrossClimate daje początek nowej kategorii opon. W przeciwieństwie do opon całorocznych, których osiągi w lecie i zimie są wynikiem technologicznego kompromisu, MICHELIN CrossClimate uzyskała najwyższą klasę „A" przyczepności do mokrej nawierzchni jednocześnie wg kryteriów oceny opon letnich jak i zimowych.

MICHELIN CrossClimate to połączenie technice opon zimowych i letnich - do tej pory uważane za niemożliwe do zastosowania w jednej oponie. Ta innowacyjna opona dopasowuje swoje cechy do warunków pogodowych dzięki zaimplementowaniu prekursorskiej konstrukcji bieżnika i wykorzystaniu inteligentnych elastomerów.MICHELIN CrossClimate jest pierwszą letnią oponą homologowaną do korzystania w warunkach zimowych.Opona została poddana testom i ocenom poprzez niezależne organizacje: TUV-Sud Product Service i DEKRA Test Center i UTAC-CERAM Group.

Potwierdziły one najwyższe osiągi równocześnie letnie jak i zimowe, a także przewagę nad oponami całorocznymi przystępnymi na rynku - pomiędzy innymi kluczowym dla bezpieczeństwa obszarze hamowania na suchej nawierzchniOsiągi uzyskiwane poprzez nową oponę MICHELIN CrossClimate to wynik połączenia trzech progresywnych technice.innowacyjna mieszanka bieżnika:- Powierzchnia bieżnika jest bardzo sprężysta dzięki temu może przylegać do najmniejszych nierówności nawierzchni we wszelkich warunkach - na drodze suchej, mokrej i pokrytej śniegiem.- Opona ma niskie opory toczenia.

Inżynierowie Michelin zredukowali wytwarzanie ciepła dzięki zaimplementowaniu krzemionki najnowszej generacji, która pozostała dodana do mieszanki gumowej znajdującej się bezpośrednio pod bieżnikiem.wyjątkowe połączenie kierunkowej rzeźby bieżnika z niestandardowym położeniem samoblokujących się lameli 3D.- Lamele 3D biegnące wzdłuż klocków bieżnika mają położenie charakterystyczne dla opony letniej, a jednocześnie znamionuje je konstrukcja i geometria lameli zimowych Michelin.

Ich geometria jest wyjątkowo niełatwa, są pofalowane, a ich szerokość się zmienia. W warunkach zimowych lamele powodują efekt "pazura"- wczepiając się w śnieg i zwiększając trakcję....


Podobne produkty